A tőzsdetanonc - avagy, az út a sikerhez!

A tőzsdetanonc - avagy, az út a sikerhez!

Ki lett az ifjú padawan?

2018. szeptember 28. - ratkaiadambence

Az első bejegyzésem kezdetén vicceltem néhány gondolattal, érzéssel. Hogy bejött- e ? Hogy ki is lett az ifjú padawan? Hmm.. még jobb történt! 

Vasárnapi ebéden voltam éppen Laurával és Norbival, édesanyukájánál. Moziba készültünk aznap pihenés képpen, de előtte gondoltuk feltőltődünk egy kis rántott hússal. Már éppen asztalhoz ültünk amikor csörrent a telefon. Gáli Viktor hiv éppen. Huha! Ma van a napja, hogy megtudja a 15 versenyző, hogy ki is lett a nyertes. Rentgeteg munkát raktam bele a feladatokba. Gyorsan felpattantam és az ajtóhoz siettem, hogy jól halljon. Térerő volt mindenhol, nem tudom miért tettem ezt. Mondjuk úgy, izgultam azért egy kicsit, bár a barátaim támogatása miatt éreztem, hogy ez össze fog jönni. Igazán akartam!

Szomorú hanggal hivott fel Viktor, mintha nem lenne minden olyan rendben. Hireket hoztam- mondta Ő. Mondtam neki el se mond, ha ilyen szomorú a hangod, inkább nem is akarom hallani.. :D még ezen se nevetett, csak közölte, hogy muszáj elmondania és el kell fogadjam a hirt, ahogy őt is el kell viseljem az ősz és tél folyamán ugyanis együtt fogunk dolgozni! YAAAS! 

Ha jol értem akkor megnyertem, igaz? - a választ meg se hallgattam hanem táncra perdültem, mutogattam a konyhába a többieknek, hogy: Én nyertem! Én nyertem! Én nyertem! Közben a nappaliba átsiettem és kiálltam a teraszra. Megdobbantott a hir, nagyon örültem neki, szinte éreztem, hogy egy nagy változás indult be az életemben, hiszen innentől már csak rajtam múlik mit hozok ki a lehetőségből! Kösd fel a gatyát - mondta Viktor. Rentgeteg dolgunk lesz! Na meg ezernyi más dologról is beszéltünk... azaz beszélt. Én annyira táncoltam és örültem, hogy csak egy-egy szóval reagáltam az elhangzottakra. Viszont egy dolgot elkaptam, ami még jobb hirré varázsolta a lehetőséget. Na mi lehet még ennél is jobb?

Nem csak én nyertem! Annyira, de annyira erős volt a mezőny, hogy Viktor és a szakmai zsűri kiválasztott 7 embert, a bűvös 1%-ot a 700-ból. Hogy miért örülök én ennek? 7 fiatal, azonos érdekeltségű vágyakkal, célokkal együtt fog dolgozni, miért is jó ez? Képzeld el! Mintha 7 kis Steve Jobs-ot összegyűjtenénk. Hát mit fogunk mit itt véghez vinni? Egy olyan csapat tagja lehetek, ahol minden résztvevő tőzsdés sikereit akarja véghez vinni és megkapták a lehetőséget, hogy ezt ne egyedül próbálják megtenni. A sikerhez mindig is legalább 2 ember kell. Mi kaptunk másik 6-ot! Milyen hihetetlen dolog ez? 

Október 11.-én indul a közös utunk. Tőzsdetanoncok! Jövünk!

Viktor rólunk irt bejegyzéséről itt olvashattok: 

https://viktorgali.com/2018/09/27/tozsdetanoncok-a-lathataron/

Elmondtam a hirt gyorsan azoknak, akiknek a videót is megmutattam, na meg akikkel éppen kontaktban voltam. Mindenkitől azt kaptam vissza, hogy : "Én tudtam!" "Annyira nyilvanvaló volt, hogy nyerni fogsz!" és hasonlókat. Örülök, hogy a barátaim látják a sikereimet már most. Tűkön ülve várom az első találkozást a csapattal és hogy elkezdjünk együtt dolgozni. 

Hogy mi is fog történni az első találkozáson? Kik a szerencsés csapattagok? Egy biztos. Én már benne vagyok, kik lehetnek a többiek? 

A bejegyzés trackback címe:

https://tozsdetanonc.blog.hu/api/trackback/id/tr3614268601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása